fearless

hejsanhejsanhejsanhejsan,

Håller just nu på att packa lite smått. Är riktigt jävla svårt att veta vad man ska ta med sig. Antingen tar man med för mycket eller för lite. Hur som helst, matchen ikväll gick väl bra för laget. Vinst med ca 50 poäng tror jag. För min del gick det skit :):):):): Eller i första halvlek spelade jag väl okej, andra halvlek behöver vi inte ens prata om!

Imorgon iallafall går planet 14.20. Orkade inte åka till skolan imorgon, ska göra som Stina... Det vill säga sova ut. FYFAN SÅ JÄÄÄÄVLA SKÖNT FÖR JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA TRÖTT. Så nu vet ni det.

Ska fortsätta kolla på oth nu, hann inte se klart när jag senast såg. Men vi hörs möjligtvis imorgon innan jag åker iväg.
Om inte så hörs vi på måndag igen!

Ha det bra, håll tummarna för oss! Kom och kolla om ni kan, spelar i Vällingby :)


adjöööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0