i dont care

Hallå!

Känns som om det har varit en lång dag, jag är trött, så jag tar det kort.

Var på plannja där kring halv fyra. Efter den åkte jag och Stina till Tuna där det var en några stycken. Vi sa hejdå till Helja som flyttar till Stockholm på torsdag. Sen åkte jag hem, passade Lowa i en timme hos mamma. Kring tio åkte jag till pappa. Nu har jag precis kollat på senaste avsnittet av One tree hill. Jag har precis kommit på igen hur BRA det är! Detta avsnitt hade dock varit bättre om inte en viss person hade börjat berätta vad som hände.................................

Jaja, nu ska jag ta och lägga mig. Imorn ska jag upp tidigt. Jag och Stina ska och träna där kring halv elva, mucho nice!

Vi hörs imorgon, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vare för sepe som berätta att peyton var gravid?

2009-01-07 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0