I want you to know that I'm here for you

Jag hoppas du förstår..

På senaste tiden har allt inte varit på din sida. Jag har inte vetat vad jag ska göra, men jag har tänkt på dig varje dag och försökt förstå hur du har det och vad det är du går igenom. Det jag vet är att du är en stark människa och att du kommer klara allt. 
 Jag vill bara att  du ska veta att de år som du har funnits i mitt liv har du alltid varit speciell för mig. Jag har alltid sökt mig till dig för att det är med dig som jag mår bra. Jag vill också att du ska veta att det här är inte slutet på någonting, allt kommer fixa sig tillslut, jag lovar. Jag kommer alltid finnas här för dig, det kommer inte spela någon roll hur många mil bort du bor, du kommer alltid vara den speciella för mig och jag kommer aldrig sätta dig åt sidan.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken underbar bild, jag drömmer mig fram till sommaren!

2009-01-09 @ 14:16:57
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0