im gonna lay at your feat

hejsanhejsanhejsan,

Nu var det ett tag sen. Har haft fullt upp här hemma, så det har inte blivit ett inlägg på ett tag
Men nu  är jag på G igen!

Sitter här i mitt lilla tråkiga rum, jag själv har det rätt tråkigt också. Maria menas musik kommer ut från högtalarna och mina linser håller på att torka ut i ögonen. Har träning om en timme och en kvart så ska alldeles snart ta och byta om. Borde verkligen plugga matte just nu eftersom att jag har prov imorgon och jag känner mig inte det minsta förberedd. Det suger, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken. Antningen så sitter jag uppe hela natten och pluggar arslet av mig? Eller så pluggar jag nu i en timme? Det första alternativet lät jävligt jobbigt och när jag blir tillräckligt trött kommer jag ändå int eplugga. Det andra alternativet lät också jävligt jobbigt och det känns inte som om någonting kommer att fastna i skallen ändå. Men det löser sig nog.

Nu ska jag iallafall göra någonting annat. Är inte datasugen för fem öre. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0