jsgajsbnafdb

hejhå,

Måste skynda mig, ska iväg på träning alldeles snart!

Idag åkte som sagt jag och Stina och träna och jobbigt var det! Dels att gå upp på morgonen men också själva passet.. fyfan. Kring ett åkte jag hem, men nästan direkt plockade mamma upp mig. Vi åkte och käkade lite hamburgare men det smakade dock förjävligt. Tänkte på min och stinas hamburgare på bussen. För er som inte vet så hann vi inte stanna på max och  käka igår utan vi var tvungen och käka på bussen/medans vi gick eftersom att vi hade en tid och passa+ att vi var redan sena. Och det mina damer och herrar var nog det äckligaste jag har gjort på länge. Huvva, jag mår illa bara jag tänker på det. Så alltså, ät aldrig hamburgare på en buss!

Men nu  måste jag verkligen kila. Vi hörs sen!


Sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0