mongoballe

Yes, känner mig en aning less........ Vi har fått en ny tränings tid i hälsans. Men det är inte bara vilken tid som helst, PÅ FREDAGAR 19.30-21.00. Seriöst, jag tror inte jag har en ändå ledig dag i veckan förutom på fredags kvällarna eller lördag kvällarna, och nu helt plötsligt har vi träning. Okej, det är bra med en till halltid, men varför den tiden? Man kan absolut inte göra någonting efteråt. Usch och fy och blä. Jaja, nu vet ni det.

Hur som helst, matchen gick bra. Både för min del och för lagets del. Blev vinst med ca.10-15 p?. Det var sista matchen innan usm, och vi har bara en träning kvar.
Dagen iallafall, har sett ut på följande sett:

Först skola hela långa dagen. Sen rullade jag hem, kollade på en extremt störd film. Kid Svensk tror jag den hette. Handlade om en 12-årig flicka som hälsade på sin släkt i finland med sin mor. Säger inte så mycket,  men konstig var den! Kring halv fyra ringde mamma och bad mig komma till henne. Vi käkade kinamat och sen skjutsade hon mig till Stina där kring sex-tiden. Vi promenerade nästan direkt till hallen. Matchen slutade kring 22.20, och jag var hemma där kring halv elva. Nu har jag precis duschat, ska sova nu tror jag. Sängen kallar mer än någonsin.

Imorgon är det då skola som vanligt. Sen har jag träning där kring fem. Efter den ska jag endast ta det lugnt och lägga mig tidigt. Det behövs!

Jaja, nu är det nog. Vi hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 11:37:28
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0