nyponbuskar

heeejhååå, nu var det ett tag sen jag skrev ett inlägg. Har helt enkelt inte tagit mig tid till att sitta vid datorn. Så att så är det!

Nu sitter jag iallafall hos Anna med hon och Jonna. Vi har legat och kollat på P3 guldgalan och ätit marängsviss. MUMMA, fyfan vad gott och flott! 

Idag vaknade jag upp hemma hos Stina. Var social med henne på plannja igår och sen åkte vi till Mia. Vi gjorde absolut ingenting. Var hemma hos Mia ett tag sen promenerade vi ut och sen gick Mia till någon på Önäset och jag och Stina vandrade till statoil. Där köpte vi en korv och väntade på att bussen skulle komma. Egentligen gruvade vi oss som fan för att ta den bussen eftersom att vi skulle ha varit tvugna att vänta i stan på den andra bussen i 40 hela minuter. Men tur som vi har så hann vi bara kliva ut från statoil så kom min tränare i en bil med en kompis. Dom var extremt snälla körde hem oss till Stina äääända fram till dörren. Satan så lyx säger jag då bara!
Hemma hos Stina satt vi och pratade i en evighet och sen somnade vi rätt sent.. som alltid när jag sover hos Stina. Vid tolv idag åkte vi iväg till Hälsans. Stina hade match och jag skulle sitta i Statistik till Stars div.1. Efter den hade jag träning och sen gick jag, Anna, Jonna, och Ida till pontus där Steelers hade match. Efter den rullade vi iväg till Max och käkade oss riktigt jävla mätta. Efter Maxhänget åkte Ida hem och vi andra köpte karra och åkte till Anna.

Så nu ligger vi då som sagt hemma hos Annis. Jag ska hem kring ett då Lisas far hämtar Lisa. Hon hänger också på bergnäset så jag får åka hem med henne. Tur det, annars hade jag varit tvungen att gå in till stan och det är fan långt.

Jaja, nu börjar det bli ett alldeles för långt och tråkigt inlägg. Har inte riktigt något mer att säga..

ELLER JO.

Jag får verkligen DAAAMP då man rekomenderar en låt till någon som kanske är en aning gammal och det vet man ju såklart om, och så svarar personen något liknande " Men det är ju jättegammal". DET SPELAR JU FAN INGEN ROLL OM DEN ÄR GAMMAL ELLER INTE!!!! blä, orkar inte avreagera mig för då hade det blivit ett dubbelt så långt inlägg och det pallar inte mina fingrar.

Så nu ska jag istället vara social med Anna och Jonna!

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0