purple rain

heeeeej,

SItter just nu hos Anna med hon och Lisa. Jag och Lisa har kommit alldeles nyss efter en stanrunda. Jag inhandlade tre par skor. Alla tre för 150 kronor, det är vad man kallar kap! Alla skor är sommar skor, så det är ett tag kvar tills jag använder dom. Men iallafall, om två och en halv timme har vi träning här på bergnäset. Nu sitter vi och kollar i skolkatalogen och har det allmänt trevligt!

Hahahah, jag har en sak jag funderar över.. När det är halt ute, och  man har hållt på att ramla, ska man då gå med höga knän så att hela foten tar i marken eller ska man släpa fötterna efter backen för att undvika att man ramlar?
 Jag Lisa gick och funderade på det medans vi gick hem från skolan och båda två hade olika åsikter.

Det var det, nu ska jag vara social med Listen och Annis!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehe

2009-01-14 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0