söndag

Har alldeles precis ätit lunch. Ska dra på mig ett par jeans sen ska vi iväg till bland annat storheden. Alla i familjen har någonting de måste göra, jag följer egentligen bara med för att inte sova bort halva dagen. Klockan halv tre är det samling i pontus, då har vi match mot bergviken.

Igår spenderade jag kvällen hemma hos MIa med hon och Maya. Vi köpte allt man kan önska sig inne på coop. ( nästan iallafall) dvs. Chips, ostbågar, läsk,  Ben&jerry's. Sen låg vi i Mias soffa och kollade på World Trade Center. Den var... långtråkig, och enformig. Inte alls som jag trodde att den skulle vara. Vid ett någon gång rullade jag och Maya hem.

Juste! Vi satt vid datorn ett tag också, och då berättade Maya om ett spökhus som man kan hyra för ca 2000 kr/natt. Folk som har gjort det säger att det verkligen spökar. Det sägs bland anant att man inte kan ta kort på tavlorna i huset för att det försvinner från bilden. Sen händer det även att man hör röster, dörrar smälls igen osv..  Dvs som det brukar vara när det spökar. Jag vet inte riktigt om jag tror på det, jag hade kanske behövt hyra det där stället en natt?

Hur som helst, nu ska vi iväg. Vi hörs sen!


Det så kallade spökhuset.

Kommentarer
Postat av: amanda

vart ligger dedär huset?=D

2009-01-11 @ 15:04:10
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

typ i jämtland tror jag!

2009-01-12 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0