start me up

Goddagens!

Har kommer hem från matchen för ett tag sen. Det blev vinst med några få poäng, kommer inte ihåg vad ställningen blev. Matchen var väl helt okej, vi mötte Brooklyn/Bg. Imorgon har vi match mot Vråken div.2 på tuna. Sista matchen innan usm som vi spelar nu till helgen i Stockholm.

Hur som helst, nu har jag sjukt mycket plugg som hänger över mig  och väntar på att bli klar. Gruvar mig en aning, känns jobbigt med prov imorgon eftersom att jag måste göra bra ifrån mig på provet för att kunna höja mig i fysik. Jag får väl hoppas på det bästa antar jag.

Gårdagen var verkligen helt okej! Som ajg ska så hängde jag gäng med Ida, Anna och Jonna ett tag och sen bara med Anna och Jonna. Imorgon blir det skola och sen match på eftermiddagen. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag  faktist ta och ringa Lisa, ska höra om hon vill dra en pluggstund med mig. Jag lär mig helt ärligt mycket bättre om jag pluggat tillsammans med någon. Så nu vet ni det!


Och just det, det var någon som kommenterade att han eller hon ville att jag skulle lägga in fler bilder på mig själv. hahaha, fult.. Nu får du svar på din kommentar; Känner jag för att lägga in en bild på mig så gör jag det! Och just nu så gör jag inte det.

Bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0