times like these

hejsanhejsanhejsan,

Sitter just nu hos Lisa "tha mad geek" hahahah! Lisa var nämligen medlem på harry potters sida för något år sen. Hennes Alias var då lisathamadgeek, HON ÄR JU FÖÖÖR KOOL!

Hur som helst, hon håller just nu på att baka en kladdkaka och ajg har precis stickat. Tappade dock en maska så jag var tvungen att avsluta. Om ca en timme kommer mamma och hämtar mig. Ska hem till henne och även sova över där.
Förövrigt har det inte hänt så mycket. Eller i förrgår sprang det det en mus i våran matsal. Jag lovar att det är möss dom steker i den så kallade "renskavsgrytan". Jävla mattanter. På tal om mattanter, jag fattar fan inte varför de flesta mattanter är så jävla otrevliga. Eller det finns säkert trevliga söta mattanter utan hängbröst och en röst som låter som en kyckling och som inte är så jävla sura hela tiden. Som ni säkert förstår så pratar jag om våra mattanter med hängbröst och kycklingröst. Enligt mig är det inte okej med sura matttanter, så är det bara! För jag menar, dom får pengar för att de står och lagar våran mat som vi käkar dagligen. Och det är ju inte precis vi som har bett dom göra det? PLUS att det är inte vi som har gjort så att dom började jobba som en mattant.. Så till alla er mattanter: RYCK UPP ER FÖR FAN!

Nåväl, nu ska jag avrunda. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, kycklingrösten! fan va jag garvar..

2009-01-28 @ 15:49:26
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

DO NOT MESS WITH THE NAME! det är världens coolaste. ska börja heta så igen ;)

2009-01-28 @ 22:04:21
Postat av: sara

HAHAHAH, det var ju jag som kom på namnet för fan. ahahaha det hade jag glömt bort!

2009-02-01 @ 11:51:53
URL: http://balltochhippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0