yes

Tv tittandet började bli lite för tråkigt. Tänkte att jag skriver några rader i bloggen istället.

Just nu har jag faktist börjat skriva på en labb-rapport som ska vara inne imorgon. Som vanligt så görs allting i sista sekund och jag har fått höra minst 9384673567 gånger att det inte är bra, men skitsamma! Som Lisa sa; " Man måste unna sig lite efterätt" Inte för att jag gör det, men det är fan sant! Jag unnar mig.. hmm.. tv?

Och vad hände med att det är måndag och jag längtar redan till fredag. Det hade varit sjuuuuukt skönt med ett lov till. Denna gång inte ett lov som bara är 2/3 veckor. Nej, ett lov i minst två månader! YES.
Det finns nog ingenting här i livet som jag ogillar så mycket som skolan. Eller det är egentligen inte själva skolan som ajg hatar, eller jo, men det är mest endel lärare och att plugga så jäääävla mycket till alla jääääääääävla prov och inlämningar. Det är det som gör att jag sliiiiter mig upp på morgonen och verkligen tviiingar iväg mig till skolan. För övrigt kan det vara ganska okej att vara i skolan eftersom att man får lite socialt umgänge som är trevligt. Eller vad säger ni? Har jag fel?

Haha, jag satt nyss och pratade med mamma och berättade att jag var enormt less på skolan. Då började hon förklara någonting som jag egentligen redan vet, men iallafall. Hon började prata om att om 5 månader finns det inget kvar att jag verkligen måste gå i skolan. " Men självklart ska du göra det, det är ju klart man gör det". Och det är klart att jag ska gå gymnasiet, inget tvivel om saken!  Men det är ju sant det hon säger, det finns ingenting som säger att man måste gå, och det känns en aning konstigt om man tänker efter. Att efter alla de år man har slitit sig igenom dagarna, helt plötsligt inte behöver gå i skolan.


Nåväl, nu ska jag fortsätta på min labb-rapport. Sen ska jag lägga mig och läsa den grymt bra boken, " När jag hör din röst".

Kan säga hur morgondagen ser ut:

*Skola
*Stan med Lisa? :)
*Träning på bergnäset
* Plugga (tråkigt men sant)
*Sova

Aja, hejdåååååååååå!


Kommentarer
Postat av: Erica

absoluut :D

2009-01-12 @ 21:55:19
URL: http://ericacarlsson.blogg.se/
Postat av: lisa

japp, stan. mamma var en snäll kvinna!

2009-01-12 @ 22:52:08
URL: http://gubbfarmcorporation.blogspot.com
Postat av: Kimbell

Din kommentar gjorde min dag, jag lovar. Fan vad glad (och stolt) jag blev! :D

2009-01-13 @ 14:03:03
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0