facebook I Startsida

Okej nu var det ett tag sen igen. Egentligen finns det hur mycket som helst som jag hade kunnat skriva men det skulle ta alldeles för lång tid, så det sket sig.

Hur som helst, kanada var wunderbart. Hade jag kunnat att jag lätt stannat ett bra tag till. Men på något sett är det ändå skönt att vara hemma, fast nääää... eller jag vet inte. Det är svårt.

Imorgon är det i alla fall dags för pdol. Jag är taggad som fan, är nästan helt säker på att det kommer bli riktigt roligt. Men skulle det vara så att fredagen skiter sig så har man ju lördagen kvar. Nästa helg blir Luleå kalaset. Får se hur det blir, är väl inte lika lyckat som pdol i år men vi får se.

Sitter och lyssnar på Annis festIVAL playlist på spotify och väntar på att Lina ska komma hit. NU KOM HON!

HEJS

rubriken :P:PP:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0