borta bra men hemma bäst

Okej, efter en fyra timmar lång flygresa och en tio timmar lång bilresa, är vi ääääntligen hemma. Jag trodde faktist inte att jag kunde känna en sådan lätttnad över att vara hemma. Jag ser faktist fram emot att få träffa alla i skolan, och åka iväg på en träning. (OCH JAG LÄNGTAR EFTER STINA!) Nu är klockan fem över fem på morgonen och jag har inte sovit många timmar. Borde ge mig själv iallafall två timmars sömn, sedan ska jag iväg till papi!

Vi hörs sen, då kan ajg berätta lite om själva reeeeesan. Jag och Majsan har faktist haft det riktigt roligt, även om vädret itne har varit det bästa!
 
Nåväl,
Godnatt, eller godmorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0