I'll be fine

tjaaaaaaa, nu känns det som om det var en månad sen jag uppdaterade sen sist, men i själva verket är det bara en vecka och tre dagar sen. Någon/några har varit på mig om att jag ska uppdatera. Nu tar jag mig orken..

Hur som helst, kan berättta snabbt hur dagen har sett ut.
Strosade som vanligt iväg till skolan där kring åtta. Elllller nej, inte idag, försov mig, så det blev lite senare. Hade nationella i FYSIK efter lunch. HUR JÄVLA DUMT ÄR DET INTE ATT HA DET I NO? Ska inte avreagera mig här också, jag orkar näästan inte. Men ni kan ju kanske gisssa hur nationella gick? :):):):):)

Efter skolan åkte jag och Linadenfina hem till mig. Hon åkte nästan direkt in till staden men jag orkade verkligen inte följa. Stan här i Luleå är ändå så jävla hängig så det finns ändå inget att se. Alla ni människor som inte har varit här har då fan inte missat något.
I alla fall, låg och kollade på one tree hill ett tag sen var det dags för träning klockan sex. Sjukt jobbigt det var, tempot var ganska så högt om man jämför med våra klubblagsträningar. Nu känner jag mig i alla fall otroligt duktig. Det ska jag fira med en toblerone bit! WOHO. Lina smsade för gaaanska så länge sen och frågade om vi skulle hänga gäng ett tag men hon är fortfarande i g-stad så det lär kanske inte bli av.

På tal om ingenting så är det faktist bara tre veckor kvar tills skolavslutning efter den här veckan. Så nu är det alltså fyra och en halv vecka kvar. HUR SKÖNT ÄR INTE DET OCH HUR KUL KOMMER INTE JAG HA DET?
Längtar obeskrivligt till usa och kanada om någon har missat det!

Men nu ska jag slå på någon hängig film och göra ingenting.

Fyfan vilket tråkigt inlägg, bra tack hej.

En helt random och gammal bild.

Kommentarer
Postat av: jojjiz

Martin, menar du inte att det är tre och en halv vecka kvar? :P:P:P

2009-05-13 @ 14:12:53
URL: http://jjohannap.blogspot.com
Postat av: martina

OJOJOJJ; FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL :PPPPPPPP:P: SHIT dumma martin a,D;D;;DD;

2009-05-14 @ 17:28:46
URL: http://mmaartina.blogg.se/
Postat av: Marielle

Det är så att min bästa vän skulle ha fyllt 18 år idag, men hon finns inte mer... Skulle du tillsammans med många andra vilja hedra henne genom att ge henne ett grattis? Skulle vara evigt tacksam om du ville det! Kram

2009-05-22 @ 20:52:56
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0