ingen vettig rubrik här inte.

halllåååååå,

Nu är det faktist så att jag har väldigt svårt att förstå varför jag sitter och skriver ett blogginlägg just nu.
För det första är jag riktigriktigt trött, ögonlocken faller igen tyngre än någonsin. För det andra är att jag tog ju faktist ett uppehåll, och uppehållet är verkligen inte brutet ännu. Eller nu kanske det är det? skitsamma..

Igår vad det då valborg. Hade det trevligt men ett bra sällskap! Idag åkte jag iväg till min farfmor och farfar där en större del av min släkt sedan befann sig. Vi åt och åt och åt och åt, sen vid sex rullade jag och far hemåt igen. Åkte nästan direkt iväg och grillade med en massa folk på malmudden, trevligt må jag säga! När det blev lite för kallt att sitta ute begav vi oss till Anton där vi började spela kareoke. Det var så vi spenderade resten av våran tid på kvällen. Fan att alla missade min vackra stämma, ni hade inte velat missa den. De som vistades i min närvaro under kareoken kan ju känna sig hedrade till att ha fått höra mig :pPPPPppp

Nu har jag kommit hem för drygt en timme sen. Är tröttare än någonsin, fingrarna i stort sett ingenting. Inte ögonlocken heller för den delen.

Borde verkligen gå och lägga mig nu. OCH FAN I HELVETE! Har sminket kvar. Det måste på allvar vara det jobbigaste som finns. Att tvätta bort sminket när man är riktigt trött och vill inget hellre än att sova.

jaja, GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0