snabbt och bra

hejhå!

Tänka bara dra en riiiiktig snabb uppdatering. Lina kommer smsa i vilken sekund som helst, då är hon nedanför mig.

Hur som helst, för er som inte vet så är det cirka 17 dagar kvar till skolavslutningen men dock endast 6 riktiga skoldagar. WOHOO.
För övrigt så flyter väl allt på som vanligt. Skolan är riktigt jobbig precis innan mållinjen men det kommer nog vara värt det sen. Igår var jag på Bg-träff heeeeela dagen.  Riktigt roligt att träffa alla som ska börja. Vi tränade med 1, 2 och 3orna, sen käkade vi på T.A och sen spelade vi brännboll vilket egentligen inte var planerat, mer säger jag inte. Nu känner jag att jag längar tills de har gjort klart klasserna så man får veta vilka man ska gå med i tre år långa år. Folk säger att de åren går fort, men det vill jag ha bevisat först. Jag lovar att man står där, dagen innan studenten och tycker att allt bara har flygit iväg och att det inte finns någon som helst återvändo. Men ofta man inte vill gå ut gymnasiet? man VILL gå ut.
Nog om det. Nu plinga det, lina is here.
 HEJDOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer
Postat av: Jojjan

Vi kommer inte att få veta klasserna förrän till hösten har jag kommit på :( det suger!

2009-05-26 @ 21:23:18
URL: http://jjohannape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0