back again

KUL att lovet nu är över och att skolan börjar imorgon. Det kändes nästan som att där ett tag under lovet att det var ett nytt sommarlov på G. Dock inte på grund av vädret, utan självaste ledigheten gjorde att man ibland kunde sluta tänka på skolhelvetet. Men så är inte fallet då förstås.. Nu måste jag ta tag i pluggandet som känns ooooerhört surt, har stört mycket att göra!

Lovet har faktist varit riktigt bra. Har hängt med the gang en hel del, varit i stinas stuga, partajjat, hunnit vara i Ökx och även tränat. Men ett minus är helt klart att jag tappade bort min kamerajävel. Eller egentligen var det inte bokstavligen jag som gjorde det, men jaja.. Har jag tur kanske den kommer tillbaka.
Nog om det,  nu ska jag kila iväg till mamma. Där blir det käk och plugg!

Antar att vi hörs, hejdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0