så roligt jag har det.

Var kommer du ifrån?
Heter: Martina
Hur gammal är du: sexton snaart 17, he he
När fyller du år: 26 januari
Tycker du om någon just nu: stintan är min favorit
När drack du senast alkohol : någon helg sen
Jag samlar på: prylar yee xd
Gröna eller röda äpplen: röda helt klart
Vem ringer du när du är arg/ledsen: stintan minza eller annis
Vilken tid gick du upp idag: 06.30
Har du sovit ensam inatt: jepp
Har du strumpor på dig nu: jajo
Hur svarar du i telefon: hallå/hej
Vad ska du göra ikväll: försöka plugga, sen sova
Vad ska du göra imorgon: skola, träna, plugga
Var vill du bo när du blir stor:antingen södra sverige eller utomlands. får se vart det bär av!
Vad vill du bli när du blir stor: polis ju
Är det okej att gråta: Antagligen
När grät du senast: i morse när jag petade mig i ögat
Vilken årstid tycker du bäst om: sommar överlägset
Laddar du ner musik och filmer från internet: nej, faktiskt inte
Skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle ta med alla mina goda vänner på en resa utomlands
Bär du glasögon eller linser: har glasögon, bär linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha, njae
Har du piercing: öron och navel
Har du tatuering: nejnej
Vill du gifta dig: sen kanske!

Vill du ha barn: ja, nog tror jag det
Solar du ofta: inte solarium men i solen
Bra på att laga mat: inte lika dålig som stina iaf
Gillar du att dansa: njae... he he
Hur vig är du: ovigast i sverige
Vilken är din favoritglass: Ben&jerrys cookie dough
Tror du på ett liv efter döden: jaa, typ
Bor dina föräldrar tillsammans: icket sa nicke
Är du morgon eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: bruna
Vilka hårfärger har du haft?: blond, mellan blond, ljusbrun och mörkbrun
Är du beroende av något: jajo typ
Senaste låten du hörde:
kings of leon-notion
Har du kysst någon under den senaste veckan: nepp
Vad var det senaste du sa: ja okej, hej
Vem kramade du senast: tror det var gabriel
Saknar du någon nu: hm..
Vem ringde dig senast
: Yohanna Araya
Var du glad igår:
nej, typ inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0