you are better than that

heej!

Nu var det ett tag sen.. tror jag? det kanske inte var det? Skitsamma.

Nu är det fan inte länge kvar till lov igen. Ska bli jäävligt skönt. Lov måste nog vara bland det bästa som finns. Det gör en sjukt glad, och glada saker är bra! ( I alla fall från min sida)

Jag har varit sjuk i tre dagar nu. Egentligen fyra men var i skolan en dag då jag egentligen borde ha varit hemma. Men nu är jag på bättringsvägen. Funderar på att gå till skolan imorgon, har inte haft någon feber idag. Det är jäääkligt skönt att vara hemma, det är det verkligen, men kag har även kommit på att man blir riktigt rastlös. Det kanske beror på att man alltid och då menar jag verkligen alltid gör något. Måste bli bättre på det. Kanske borde tänka på att stanna hemma en hel dag under helgen och inte göra något även fast jag inte är sjuk.

På tal om att vara hemma så är pappa inte hemma. haha! Han har åkt till Thailand och kommer vara där i tre veckor. Min faster ska bo här, så kommer dock inte vara helt själv. Men det funkar det med faktist.
Kom också på att efter nyår ska jag och Stina få öppna våra lappar som vi skrev för ett år sedan om vad vi tror kommer hända under året. Ska bli otroligt intressant att se vad vi har skrivit för jag kommer knappt ihåg något. Men jag tror att det är något som faktist har hänt, hehe.

Var det något mer jag kände för att skriva? Tror inte det!

Nu gnäller hunden vid dörren, måste ut med henne. Vi lär väl höras antar jag!

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0