jo men så är det ju

hallå!

Känner för en uppdatering faktist för en gångs skull.

Jaaa, nu har skolan börjat på allvar kan man väl säga. Känns väl mindre kul om jag ska vara ärlig. Eller, det känns faktist riktigt jävla hängigt. Vi är inne på vecka 4 och jag är redan skitless, hur fan ska det funka? Aja, antar att det kommer funka, för jag menar.. andra orkar ju? Men dock så är bg faktist roligt. Visst är man trött vissa dagar men det får man stå ut med. Spelade min första match i helgen på typ två månader, nästan tre. wohooo. Nu till helgen är det sm i sthlm, men det är bara ungefär 5 stycken 93or som får åka med 2orna. Om jag inte får följa med så ska jag hitta på något roligt till helgen, för då är jag tränings/matchfri!

På tal om ingenting så började Stina i min klass idag. Känns riktigt jävla roligt! Om jag inte minns helt fel så tror jag att i de lappar som jag och stina skrev precis efter nyår, som vi ska öppna ett år senare,  stod det att jag och stina skulle gå i samma klass. Så nog blev det så :)

Annars då..? Är i en liten lessperiod faktist. Blir less när ingenting händer. Skulle faktist inte sitta fel med en skandal just nu eller något sånt. Allt är ju så jävla tråkigt just nu, och det blir det riktigt segt i längden. Kan ingen som man känner göra något riktigt korkat så man har något att prata om. Haha, okej, kanske inte. Men ni kanske fattar vad jag menar.. Något åt det hållet i alla fall!

Nu ska jag och mami iväg och hämta lite saker hemma hos pappa. Sen blir det antingen att slå på ett avsnitt true blood, dökolla på tv eller plugga. Tror det blir ett avsnitt true blood, det låter mest lockande.

Vi får väl höras antar jag, lär ju "komma tillbaka"

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0