the heart of life

hörrni, kan ju bara meddela att jag är glad. Inte för en så speciell anledning, men det känns bara som om allt flyter på nu. Eller nästan allt.

Skolan började i måndags. ( alltså igår..) Känns inte alls så hemskt som jag trodde det skulle göra. Visst, det känns ju inte så jättekul att veta att man måste kliva upp tidigt fem dagar i veckan och plugga arslet av sig dagen före ett prov, men förövrigt känns det bra. Har tränat min tredje träning nu också vilket gör att mina mungipor rör sig uppåt! haha.

Annars så softar jag riktigt hårt, njuter av att vara 17 år i Lå. ellller?.... Nä men 18 om fem månader. Jag håller ut!

Nu ska jag slänga mig in i duschen trots att träningen slutade för ett bra tag sen. Men det är faktiskt inte mitt fel att danska paradise hotel säsong sex är så jävla bra och att jag inte kan sluta kolla på det. Efter duschen blir det en god kopp te och lite tv på det.

Ha det bra, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2010-08-24 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0