give peeeeeeeeeeaaace a chance

såg precis en video från peace and love. Lisa och en massa andra folk från Luleå sjöng en kortis. Dom stod vid camp Lå och jag insåg verkligen hur mycket jag saaaaaaaaknar det. Det var så jävla bra!!!! På eftermiddagen när det var dags att korka upp, gick vi till campLå, på natten gick man förbi dit. Det var riktigt braaaa, och jag önskar att det finns en tills sånn festival. För jag undrar verkligen hur fan man ska känna sig nöjd efter Pdol och Lk efter att ha fått upplevt P&L. Det går bara inte.

ååååååååh, jag vill tillbaka till alla trevliga människor, till musiken, till campingen, till kupolen, till vädret, till bowlingen där vi duscha, ja... jag saknar till och med tältet. TRO DET ELLER EJ! Det spelar ingen roll hur mycket jag inte gillade det då, men NU vill jag bara ligga där inne igen på morgonen även fast det var 50 grader varmt. Men det gjorde inte så mycket eftersom att jag visste att det kommande dygnet skulle blir jävligt roligt. Här hemma vaknar jag upp av att ha feber som ett jävla as, ser inte fram emot någonting. Enda sen jag kom hem har jag spenderat varje jävla timme i soffan bara för att jag så inte i form. 40 graders feber, halsfluss! WOHO.
Tack så mycket luleå för det varma välkomnandet...................... Och TACK peace för sex riktigt bra dagar. Tacktacktack! 

Det var allt för mig, nu ska jag kurera mig så att jag någon gång kan gå ut och se vad Luleå har att erbjuda denna sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0