mitt i sommaren

heeej,

Tänkte bara uppdatera en liten sväng nu när panodilen börjar verka. Annars hade jag inte orkat. Ligger här i soffan, precis som jag har gjort sen jag kom hem i söndags, med 39 graders feber. Antingen så svettas jag som om det vore 50+ här inne eller så fryser jag som om det vore 50-. Är dock väldigt tacksam för att jag inte blev sjuk under peace för då vet jag inte riktigt vad jag hade tagit mig till.

Ska  kurera mig så att jag är frisk till i alla fall helgen, det är ju trots allt sommarlov och jag måste verkligen njuta av varenda dag. För jag vet hur less jag kommer vara på skolan till hösten. Däremot längtar jag efter träningarna, ska bli otroligt skönt faktiskt. Dels för gemenskapen i laget, men också för att jag vill verkligen ta igen allt jag missade när jag var skadad under hela jäääävla våren.

Nej, nu väntar ännu ett avsnitt The Hills. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0