Otrolig vecka

Peace and love 2010 var bäst. Finns inte så mycket annat att säga.

Jag har haft så jävla kul varje dag hela dagarna, och jag önskar att det var kvar några dagar till av festivalen även fast det är skönt att ligga i sin soffa samtidigt som ens mamma ger fötterna  massage efter ett långt fotbad. Jag, Stina och Anna har träffat så många bra människor och det finns ingenting som jag ångrar. Allt där borta blev över mina förväntningar och det kommer nog inte finnas något som kommer bli bättre denna sommar. 
Just nu känner jag mig nöjd och sliten, men fortfarande så jääääävla glad!

Peace and love out alla.

Här kommer lite bilder från festivalen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0