10 dagar

Ja alltså nu har jag precis försökt mig på att fixa en stilmall för bloggen. På blogg.se är det så jävla krånligt så jag la bara in en simpel header och inget annat. Ska överväga att byta till kanske blogspot.com eller devote.se, men det känns lite jobbigt eftersom att jag har haft den här bloggen i två år. Kommer kanske gråta en skvätt, vem vet. hehe.

Igår kom schemat till peace ut= nu är det nära. Idag ska jag stina och anna inhandla ett tält och mest troligt en cd-spelare.

Nu tänkte jag bjuda på ett test, dels för att jag har tråkigt, men också för att fira den nya headern.

Hur bor du: I en lägga med papi
Brukar du komma i tid: Ja faktiskt
Hur lång är du: 183 cm
Kan du laga mat: Om jag vill
Vad jobbar du med/pluggar du: Basket gymn.
Vad har du på dig just nu: Stor t-shirt, trosor
Har du någon fobi: Är livrädd för getingar
Hade du en bra kväll igår: Jadå, hade fin besök. Stina och Anna kom förbi.
Vilket är ditt senaste inköp: Ett orange nagellack
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa gav mig busspengar igår
Har du sovit i din egen säng inatt: Neeej
Vad hade du sönder senast: Magdas gosedjur, hahaaha
Vem snackade du med senast: Mami
Varm favoritdricka: Varm choklad eller te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: När jag är riktigt törstig.. Vatten tror jag
Alkoholhaltig favoritdricka: En kall smirnoff är ju inte fel
När gjorde du senast något riktigt dumt: Är något som jag har förträngt. Så kommer inte ihåg
Saknar du någon just nu: Ja, det kanske jag gör
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det är Lowa ( min syster) riktigt bra på. Typ kasta kuddar på mig när jag ser på tv
Någon jag stör mig på: HAHAH, fyfan vad jag hade velat skriva det här. Men tyvär, det behåller jag för mig själv
Intressen: Sova, träna, umgås
senaste person du kramade: Det minns jag inte riktigt 
Senaste personen du pussade: En boy var det
Senaste person du ringde: Anna Holmgren
Senaste person som ringde dig: Mami
Vad drack du senast: Juice
Vill du ha barn: Ja, om tio år
Längtar du till din nästa födelsedag: men ja, 18 bast ju!!
Har rakat dina ben någon gång: hehe, neee:S:S Men joooooo
Är du sugen på något nu: dig :P:P nä men vet inte
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kafffe
Använder du hudkräm: jepp
Attraheras du av män med skägg: nääää
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: Sällan
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja!! förutom att jag måste jobba
Vilken låt lyssnade du senast på: Cupid Shuffle
Har någon annan sovit i din säng inatt: Var barnvakt åt 3 -åriga syster. Sov med henne
Vad tycker du är äckligt: Uh, det är som är äckligt
Har du pengar på mobilen: jorå, 77.07 kronor faktiskt



Vilken svordom använder du mest? " fan" tror jag nog
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.45
Var köper du dina matvaror ifrån?  På Coop tror jag att pappa handlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? jaajoo, det beror väl på
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Nya kläder kanske
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp
När var senast någon stötte på dig? I tisdags var det faktiskt
Vad åt du till middag senast? Pannkaka
Kan du vissla? joooo
Tittade du på tecknat när du var liten? jaadå
Äger du några popband t-shirts? inte en t-shirt, men ett linne
När flög du senast? I vintras
Pratar du några andra språk? alla språk i hela världen
Har du gråtit offentligt? joo det har jag väl
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jaaa!!
Vad har du med dig in på bion? godis och dricka
Vad har du för väder? mulet.......
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? går gymnasiet, och jag vet inte
När sov du senast på golvet? Scania tror jag!
Vilken är din favorit drink?  sex on the beach är riktigt god
Gillar du din boendesituation? jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? många
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland kanske, men inte nu
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jag och stina brukar få höra att vi borde "dämpa" oss
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 and a live!!!!!!1
Tror du på liv på andra planeter? niet
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? common marty!! hahah, tror inte jag brukar säga så mycket
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? vet inte, men jag vill
Tycker du om att krama folk? jadå!
Äger du en digitalkamera? den blev stulen i höstas..... så nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? whitney Port från the hills och the city. Heeeela tiden
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ibland ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haha nä
Är du mörkrädd? lite kanske
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar och vaselin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0