13 dagar

När jag kollade igenom arkivet ett tag så märkte jag att i riktigt många inlägg har jag nämn peace and love. Haha, jag längtar verkligen. Och bara för att jag gör det så tänkte jag nämna det en gång till, 13 DAGAR KVAR TILL PEACE! Då sitter jag, Anna och Stina på tåger ner mot Borlänge. Tågresan dit kommer vara ett av det roligaste tror jag, cdspelare på högsta volym och världens hype med andra som är lika taggade som vi. Ska fota och filma som en tok där nere så jag kan lova att det nästan kommer kännas som om ni som inte var där nästan var där. hehe

Jaja, nu är det faktiskt ett tag kvar så måste lugna ner mig lite. I alla fall, var ute och sprang nyss. OCH FYFAN VAD JAgG VILL DÖ SÅ JOBBBIGT DET VAR!! Var på riktigt nära att spy när jag kom fram. Blä, ska inte springa på ett tag nu. Kommer dock sluta med att jag är ute imorgon också. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av till första jobbdagen! Jobbar från 17-21 med att sälja jordgubbar. Det blir intressant, hoppas bara inte att jag kommer tycka att det var det värsta jag har gjort när jag kommer hem, har ju trots allt fem veckor kvar.

HEJDÅ ( gillar caps lock idag som ni kanske ser )

Bjuder på lite bilder också innan jag loggar ut. Från förra eller förrförra året








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0