dream catch me

hejhejhej,

Alltså på riktigt, jag känner verkligen hur livet leeeeeker just nu. Ingenting, och då menar jag ingenting är dåligt just nu. Det är som att vi redan har sommarlov förutom att dom här dagarna gärna få räknas ner eftersom att det fortfarande är skoldagar. Svårt att förklara, men det är så jag känner. Jag hoppas också att ni andra känner så för det är verkligen superduper bra!

Sitter just nu och dunkar musik i läggan som jag har för mig själv som sagt tills på lördag. Tråkigt att papi kommer hem redan då för det är nu som jag har vant mig med att bo själv. Och jag fixar det faktiskt riktigt bra. Lagar mat helt själv, städar, diskar och sover själv (!!!!) för det mest i alla fall. Jaja, det gör inget att han kommer hem, för disken och städningen är faktiskt rätt så jobbig. Kommer dock kunna sakna att dunka musik och (springa runt naken, hehe)

Nu ska jag ta och laga mat, magen skriker efter mat. Vi lär ju höras senare, med mitt humör just nu finns det inga anledningar till att inte dela med mig hur jag känner.

Ha det bra ni människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0