have you ever seen the rain?

jag och stintan sitter just nu i skolan och taggar, verkligen taggar till peace and love. I helgen ska vi beställa biljetter, jävligt braaaaa! Ikväll ska jag träffa mina tremänningar plus fler som ajg aldrig har träffat. Dom kommer hit från södra Sverige och ska äta middag hos oss och lite så. Sen ska jag hänga med Stina, Anna och, Linn. Vi ska först till Roya där det spelas musik, sen får vi se vad som hittas på. Kvällen är öppen för förslag.

Och juste, på tal om ingenting, så åker jag vi till Scania näsa vecka. Svårt att tro att det var ett år sedan vi var där sist, men så är det. Ska bli riktigt roligt, vi får se vilken placering vi hamnar på!

Jaja, nu ska jag ta och återgå till peace and love tagge, vi hörs.

Haha,  slänger in en bild på någon som hade pimplat i sig liiiite för mycket? Älskar bilden förövrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0