i want it back tonight

"guuuuuuud vad jobbigt, det måste vara som att skriva en uppsats " citerat anna holmgren. Vad hon menar är väl det här med alla blogginlägg. Hon har fan rätt. Varje gång man ska skriva igen så måste fantasin egentligen flöda. Eller kanske inte om man väljer att skriva vad man har gjort under dagen, men det tycker jag är så jävla megatråkigt, så det skippar jag. Nog för att det var något som jag gjorde tidigare, men nu är det andra tider.

Hoho, tänkte bara uppdatera snabbt bara för att min blogg kom på tal. Egentligen borde det vara så att jag lägger ner hela alltihop. Dels för att mina uppdateringar sker var tredje vecka men också för att det som fyller ut min blogg är i stort sett listor, listor och åter listor.  Okej, inte bara men nästan. Så nu har jag faktiskt, håll i er alla ni 9282948 läsare, tänkt att styra upp min blogg. Fixa ny header och ändra den helt och hållet. Börja skriva lite mer vettiga saker men ändå inte flöda med inlägg bara för att skriva.

Men detta är dock inget jag tänker göra nu för känner inte riktigt att jag orkar ta tag i det. Ligger i sängen med en trött Anna nedanför mig och en typ trött Johanna. Tror inte att det skulle uppskattas om jag helt plötsligt börjar fixa med min blogg i flera timmar. NÄ, sååå.. Nu ska jag ta och sova otroligt gott och sen när jag har tid och ork tar jag tag med den nya bloggen!

Nästa gång vi hörs har jag förmodligen påbörjat en ny-gammal ( kan man kalla det) blogg.

Tills dess får ni ha det bra, adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0