mmmm bop

Ja men nu är det ju faktiskt så att jag är stööööööört tacksam för att det är fredag om en och en halv timme. Fredag=helg=ingen skola=sova=ha tid med sånt som man vill ha tid med= jävligt bra!

 Sen är jag också stööööört tacksam för att min far tänker lägga ut pengar för min peace and love biljett. Alldeles alldeles snart är den beställd. Fast fram till dess kan jag inte riktigt andas ordentligt, för jag menar, tänk om dom skulle ta slut? Inte så stor chans, men tänk OM? Vet inte riktigt vad jag hade tagit mig till då, men självmordstankarna hade helt klart funnits där i alla fall. Nä men vafan, Bara bratankarbratankar.

Nu ska jag gå och lägga mig, är taggad inför en sovmorgon imorgon. mmmm

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0