please go away

Nu är det ju så att jag har en sak på hjärtat. Vad fan händer med vädret just nu i detta ögonblick? Det är bokstavligen snöstorm ute och det är april om typ drygt en vecka. Förra året hade snön redan hunnit smälta för minst två veckor sedan och nu är det på allvar tre meter snö ute. Varför kan inte bara sommaren börja komma så att vinterångesten beger sig bortåt.  Jag hatar vintern har jag kommit på. Den gör mig deprimerad. På sommaren finns det inga bekymmer, då är allt lika bra som solen typ. Dåligt exempel, men syftade mest på att solen är ljus och fin och det är sommaren också ( för det mesta).
Just nu är jag inne i en sådan period att jag bara går och väntar på att det snart ska bli den 11 juni så att man kan andas ut för en gång skull. Det kan man fan inte göra nu. Nu går jag med andan i halsen hela jävla tiden, det gör mig fan nervös och less. Så snälla sommar, kom nu nu nu nu nu nu. ( mycket fan och jävlar, men det är fan så jag jävlar känner)

Bra, nu var det inget mer.

bra tack hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0