hejhejhejhej

Sitter just nu och dunkar musik som kommer strömma ur högtalarna även på peace and love. Man kan ju inte göra annat än att njuta. Från och med idag är det en månad kvar.
Satt även precis och höll på att gå igenom mitt jobbschema. Kom fram till att jag jobbar egentligen inte så mycket. Visst, det blir några veckor, men tre/fyra timmar om dagen går fort. Tjänar i alla fall mycket bättre än kommunjobbet och mitt jordgubbsförsäljarjobb kan jag ju då meddela är liiiiiite mindre ansträngade. Pengar är alltid pengar.

Igår gjorde mitt sista historiaprov någonsin. Det känns faktiskt riktigt jävla bra. Sen gjorde jag även mitt sista arbete i samhällskunskap någonsin också. såbrasåbrasåbra

Nu är det i alla fall fredag och jag får se vad helgen har att erbjuda. Har dessutom en lång helg eftersom att jag är ledig på måndag. Nästa vecka har jag en redovisning och en inlämning sen är jag så redo som man kan bli för sommaren. Gud vad jag är längtat, helt stört! underbart

Nåväl, nu ska byta om och sen bär det av till skogsvallen där coopertestet ska springas. Fast jag ska dock inte springa, min rygg är nämligen inte bra sen den kollapsade på Scania i början av april. Mindre underbart.

men dudes, vi hörs


Kommentarer
Postat av: jojjangirl

åååh, gud vad bra med ett sånt ssommarjobbb! :D

2010-05-28 @ 17:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0