im leaving on monday morning

Sitter just nu och gör, kanske den sista idrottsfysiologiuppgift någonsin. Jag är jävligt less på detta ämne och det ska lämna mig förgott efter detta, aldrig att jag läser det ett år till. Nä, b-kursen ska bort.

Hur som helst, det är bannemig inte länge kvar nu. Blir glad bara jag tänker på det. Brukar bläddra ner lite då och då på min blogg och titta på nedräknaren jag har. Fan så fin den är. Jag tror den gillar mig, för siffrorna blir bara mindre och mindre och det är precis det jag vill. Undra om den är kär? Har också tänkt på att tänk om den skulle stanna, då skulle jag precis som den slockna, dö, bajs. hahhaa, nä kanske inte lixom :ppPppp Nu sk ajag gåå runt sjön alldeles strax med mina fina vänner.

haha hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0