saknar dig fast du står här mitt framför mig

hallå!

Tänkte bara snabbt säga att denna helg har varit lyckad. Mår dock inte så jätte bra idag, men det är vad jag förtjänar om jag säger så. I fredags tog jag det bara lugnt, anna och linn var hemma hos mig. Igår var jag alex maja linn och mia först hos mig. Sen begav vi oss till marion som fyller år idag ( grattis marion =) ) Sen hamnade vi på kronan där det var väldigt trevligt, max efter det och efterfest som en avslutning på kvällen. Promenerade hem kring sex. Nu är jag trött, men ska ändå bege mig till mami och ge henne blommor på mors dag!

Ja det var väl allt,  nu taggar jag inför den absolut sista skolveckan med skolarbeten.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0