so tell me why we are talking when we dance so good

heisan,

Kan jag ju bara meddela att jag är jävligt tagen. SHIT vad one tree hill är bra. Tyckte att det hade gått ner sig när lucas och peyton försvann, men fan vad jag tar tillbaka det! Ni som har gett upp one tree hill kan ju omedelbart börja se det igen. Avsnitt 21 säsong 7 gör er inte besviken.

Nåväl, nog om oth. Annars då? Jo, jag har superduper ont i halsen, känner mig jävligt hängig och allt jag vill är bara att sova. Gör ALLT för att inte behöva slita mig från datorn för jag vet att jag måste plugga historia. Men tänk om jag verkligen inte orkar? Jag gör verkligen inte det.
Och juste! vad hände med vädret igår? sol, 20+?!?! Detta har resulterat till att martina nilsson ser ut som en räka i ansiktet. Låg och pressade i fyra timmar konstant, ska fan inte se ut som en finsk kärring som inte har varit ute i solen på 40 år när sommaren börjar. Påtal om sommar så är det ju faktiskt bara 29 dagar kvar. Känns underbart att säga 29 dagar, snart kan jag räkna dagarna på fingrarna.

Nu ska jag bege mig, tänker dock inte plugga. Ska lägga i mig i soffan och sova ett tag.. Ett bra tag!

later folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0