whats the point of doing anything

Hejhejhallå,

Har alldeles precis kommit på en sak som jag känner att jag vill dela med mig om.

Vad händer egentligen med att jag har jävligt mycket att göra i skolan om jag nu inte vill få ej godkänt. Jag har vetat att jag måste plugga historia i typ fem veckor, vilket jag inte har gjort. Men sen när jag väl tog fram historieboken idag slog det mig att jag har idrottsfysiologiprov på onsdag, mattenationella samma dag, historiaprov nästa veckan, redovisning i samhälls snart, svenska redovisning x2 snart, och engelska redovisning snart. Detta inom loppet av typ två veckor. Orkar inte oroa mig, men undrar verkligen hur det ska gå. Det återstår att se.

Förlåt för denna otroligt onödiga information, men den behövdes att skrivas ner för att det ska bli lite struktur på mitt skolarbete. Sorgligt.


Jaja, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0