speak now

hahaha, okeeeej.. kollade precis igenom mitt arkiv lite. Kan ju konstatera en sak iaf.. FAN vad jag har humörsvägningar. Ena stunden är jag jätte glad för att allt flyter på, och i ett annat inlägg är jag svin trött på allting och tycker att allt är bajs. Att jag delar med det till er är dock någonting ni får ta, för att jag uppdaterar i stort sett enbart i denna blogg när jag har någonting att säga. Och det har jag nästan bara när jag är less eller glad.

Nä men ska försöka att bli bättre på att undvika att säga hur less jag är. Kan ju inte vara såååå kul att läsa det.

Aja, nu ska jag fortsätta läsa den underbara boken "Doktor glas"........ (Ironi hejhej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0