when i see your face

hoho, var ett tag sen nu faktiskt!

har inte funnits så mycket att säga, därav anledningen till dålig uppdatering.

Vad händer i mitt liv just nu? Alltså verkligen ingenting. Jag sover, är i skolan, tränar, pluggar....... Träningarna är väl roligt men det andra, vafan är det ens för något? Orka att jag för drygt tre månader sen var på peace and love och gjorde allt jag kände för. Och orka att sommar är så jävla bra och att det är snart är vinter. Det som känns positivt med vintern är att jag kan börja använda min extremt sköna fjällrävenjacka, och att jag fyller lucky number 18 om fyra månader. Tjooohoo vad det kommer firas! jag längtar.

Så nu vet ni hur det ligger till..typ. Jag borde sova nu, morgonträning imorgon. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0