18 år i staden

Min andra dag som 18 har varit bra. Dock inte lika bra som igår, men bra. Igår blev jag uppvaktad hela dagen med bland annat lunch på waldorf. Träningen på eftermiddagen gick bra och sen blev det gomiddag på alllstar med mamma och pappa. Avslutade kvällen med codlir i Elins lägga.

Nu har jag alldeles precis bokat ett hotell.  Blev på Clarion hotel sign mitt i stockholmsstad. Jag och stina åker dit första helgen i mars för att ta del av nattlivet där. Kommer bli riktigt roligt har jag på känn!

Annars så går skolan och träningarna bra. Jag njuter av livet som  18 år och längtar tills nästa lov. Nu ska jag sova, cod tar död på mig. haha.

Godnatt´
Förresten, såhär kan vårat rum se ut. nicebajs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0