2011

Jadå, då är snart den åttonde dagen av 2011 slut. Nyår firades först hos stina, där jag åt middag med hennes familj+ deras vänner. Efter middagen åkte jag och stina iväg till Josefin Hjort där Anna Linn och Jonna var m.m. Efter det blev det en sväng till varvet, men 00.00 så befann jag mig så strandtaket. Firade lite efteråt också men kvällen slutade med mat på max. Tog sista bussen hem med Lina och hennes syster.
Nyåret blev helt okej lyckat, men som vanligt så är det väldigt överskattat då. Så jag kan säga att juldagen som spenderades på varvet och magasin 3 var mycket roligare. Men nyår kommer förbli överskattat så är det bara!

Jullovets sista dag är imorgon. Känns lite dystert då jag vet att jag måste börja stiga upp tidigt igen. Skolan nu är inte så jobbig, utan det jag gruvar mig över är att stiga upp tidigt. Vettetusan hur det ska gå, men antar att jag överlever. Vad har jag gjort under lovet? Typ tränat, hängt och slängt lite med vännerna, kollat film, sovit som bara den och övningskört. Övningskörningen går faktiskt riktigt bra, får se om det blir körtkort i mars. Det är målet i alla fall!

Imorgon har vi match, ska bli jul då det var ett tag sen vi spelade. Samling 11, så ska ta och börja krypa ner i sängen nu. Tänkte slå i gång "Spirit-hästen från vildmarken " som jag laddade ner till min syster. Minns att jag tyckte att den var riktigt bra när jag var i hennes ålder. Så varför inte se den igen?

Haha, så får det blir. Ni får ha det så bra! Adjö

Slänger in två bilder på mig och en av mina systrar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0